piątek, 29 sierpnia 2014

BLACK&WHITE

Witam was poraz kolejny,na początku chciałam wam podziekować za 30 obserwacji naprawde nie wiecie ile to dla mnie znaczy. Dzisiaj przychode do was z pierwsza sesja na blogu (moja sesja, bo nawet nie wiecie jak wyglądam) wiec dobrze bylo mnie lepiej poznać. Byla to moja pierwsza sesja w Angli, zdjecia nie wyszły za fajnie ponieważ światło niedopisywało ale zadowolona byłam z tego że chociaż nie padało:) Jestem bardzo zawiedziona że zaniedlugo rozpoczecie roku szkolnego. Trzeba popatrzeć pozytywnie i pomyśleć że za rok kolejne wakacje. Ja bylam w Bułgari, naprawde kocham ten kraj. Za niedługo dodam notke w której opisze szczegółowo jak spedziłam tegoroczne wakacje. W ramach podziekowania z obserwacje łapcie zdjecia jak już mówiłam nie bylyza bardzo udane.


























  Bluza - pull&bear ok. 100 zł
Legisy - bershka - ok.70zł
Ozdoba na szyji - claries - ok. 40 zł
Buty new balance - ok.300-400 zł

9 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, śliczna bejsbolówka
    http://fashion-is-on.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bułgaria piękny kraj ;)
    Obserwuję :*
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne butyy *.* obs za obs?? Ja już obs i czekam na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia! Bardzo ładne :)
    Kocham aparaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :)
    Ja już obserwuję :)
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne masz włosy, zazdroszczę! Śliczne zdjęcia:)
    Obserwuję, rewanż ? :)

    OdpowiedzUsuń