środa, 27 sierpnia 2014

BETWEEN CONTINENTS

Zastanawia was czemu mój blog ma taki tytuł a nie inny ? Wiec postanowiłam że przybliże wam czemu zdecydowałam sie na taką nazwę a nie inna. W te wakacje wydarzyła sie rzecz bardzo szokująca dla mnie, nie zdawałam sobie sprawy że wiadomość rodziców może mnie aż tak bardzo zaskoczyć a równocześnie zasmucić. To była najgorsza wiadomość w moim życiu, nie wyobrażałam sobie tego, nie wyobrażałam sobie tego że moge sie na całe życie rozstać z rodzina, przyjaciółmi,znajomymi .... Płakałam tygodniami ale i tak miałam świadomość tego że to nic nie zmieni. To własnie jest historia mojej przeprowadzki do Angli.

Teraz odpowiem na pytania dotyczące Angli które zadawaliście mi na asku:

Dlaczego pojechałaś do Angli ? 
-Wyjechałam ponieważ rodzice znaleźli sobie lepszą prace i chcieli mi zapewnić lepszą przyszłość.

Jak podoba ci sie tam ? 
- Na początku bardzo przeżywałam i płakałam całymi dniami, zaraz po przyjeździe nawet podobało mi sie bo nowy kraj to wiadomo ( lubie poznawać nowe miejsca ) myśle ze z czasem bede coraz bardziej przekonywać sie do tego kraju.

Masz tam jakiś znajomych ?
-Tak mam 2 koleżanki i 3 kolegów.

W jakim mieście mieszkasz ładne miasto ? 
-W Menchesterze tak bardzo ładne miasto.

Jak tam z angielskim ? 
- Myśle że na początek to bardzo dobrze sobie radze z jezykiem bo musze sie jakoś porozumiewać ze znajomymi ale z dnia na dzień mój Angielski i jest coraz lepszy.

Jak sie trzymasz ? 
- Jak na początek myśle że bardzo dobrze znoszę zmiane kraju.

Czy tam jest tanio ?
- Jak na Angielskie zarobki jest bardzo tanio, ale jeśli Polak przyleci naprzykład na wakacje to ceny nie są za niskie.

Kiedy pojechałaś do Angli ? 
28.07.2014  ta date zapamietam na zawsze.

Jeśli chcecie w nastepnej notce moge wymienić plusy i minusy życia w Angli, a jeżeli macie wiecej pytań to prosze pisać w komentarzach chetnie wam na nie odpowiem lub na asku : ask.fm/LauraMusielak
Mam nadzieje że notka sie podoba. Do zobaczenia. :)

O to mój widok z okna:

18 komentarzy:

  1. Czekam na plusy i minisy Anglii ;)

    http://zolilollix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super tag :) rozwijaj bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe pytania i odpowiedzi. Dawaj plusy i minusy życia w Anglii
    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne odpowiedzi.
    Anglia jest świetnym krajem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. KOCHAM TWOJEGO BLOGA ! CZEKAM NA WIECEJ NOTEK !

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post :)
    Czekam na plusy i minusy :D
    Zapraszam http://enjoyy-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak spotkasz J.K.Rowlin, to weź ją ode mnie pozdrów, hehe. :D
    Albo Emmę, Rupert'a, Alana czy Tom'a Felton. *-*
    ~ Screatlieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś nominowana do LBA ! Więcej szczegółów na moim blogu : http://bymikabloog.blogspot.com/2014/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  10. sporo osób właśnie wyjeżdża do Anglii, bo tam czeka na nich lepsza praca. ja bym chyba jednak nie odważyła się rzucać wszystkiego tutaj i wyjechać gdzie indziej. chyba że ze wszystkimi bliskimi, wtedy mogłabym się zdecydować na wyjazd. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo... Twoja historia mnie urzekła, ja mieszkałam w Hiszpanii 6 lat, tęskniłam, ale tutaj znalazłam sobie też coś ważnego dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wielka Brytania to bardzo ciekawy kraj, na plusy i minusy czekam. C:

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę ci że mieszkasz w Anglii :) i nie martw się będziesz miała o wiele więcej kolegów i koleżanek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam w Anglii i uważam, że jest tam cudownie! Chętnie sama bym się tam przeprowadził z rodziną :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie byłam nigdy w Anglii. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. GRATULACJE !
    Zostałaś nominowana do Libster Blog Award :)
    Więcej informacji znajdziesz tutaj --- > http://enjoyy-lifee.blogspot.com/2014/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń